Fuck it!

Fan vad förbannad jag är! Kommer till tvättstugan där jag har bokat en maskin(för det var det enda som fanns ledigt), och vad får jag se? Jo, tumlaren som tillhör den maskinen är trasig! Inte okej! Så nu blir det alltså att hänga kläder hela badrummet. *suck*
Vaför ska det alltid vara nåt fel i den där jävla tvättstugan som dessutom alltid är fullbokad? Fuck it!

Dessutom håller jag på att vara hungrig, men jag har princip ingenting hemma att käka till lunch. Hade tänkt handla igår, men sköt upp det till idag istället. Varför? Har typ en burk kikärtor som jag får sitta och knapra på. Mums...or not.

Vad mer ska jag klaga på då? Jag vet inte... Jo, att jag är rastlös och uttråkad till tusen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback