Ja, ja, ja...

Idag har jag dissat en kille så fett att han sent kommer att glömma det. Jag inte snäll. Inte jämt. Och även han behöver lära sig lite ibland.

Men jag kompenserar det med att vara snäll med en annan kille istället. Jag och J ska nämligen snaska kväll. Och nej, det är inget perverst över det utan vi ska bara ha lite för tidigt helgmys och äta onyttigheter i soffan. Men först ska jag iväg och panta flaskor och köpa in onyttigheterna + lite annat.

Imorrn börjar jag jobba igen. Jag är nervös både för att jag har varit ledig två veckor nu och helt plötsligt inte är "van" att jobba. Men jag är också nervös för att det är ett nytt jobb. Shit alltså! Det är i och för sig inte så stor skillnad, men ändå.
Frågan är bara när jag ska skaffa mig ett "bra" och välbetalt jobb? Förmodligen aldrig. Känns som att jag kommer att måsta leva på lågavlönade "skitjobb" hela mitt liv. Men hey, någon måste faktiskt göra skitjobben också...annars skulle samhället sluta fungera direkt.

Nu. Off to Willys!

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Ha ha..man kan inte alltid vara snäll ;) Hoppas ni har en mysig kväll nu då med de nyinhandlade onyttligheterna:)!

Postat av: HannahSthlm

Ha ha..man kan inte alltid vara snäll ;) Hoppas ni har en mysig kväll nu då med de nyinhandlade onyttligheterna:)!

2008-08-21 @ 20:26:33
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback