Jag får ha ljusa jeans hela året...för jag är lite "speciell"

Jag är typ klantigast i världen, men det vet ju alla redan om så det är ingen hemlighet. I lördags skulle jag bära ut en balja med vatten på balkongen(skulle ha det till att vattna blommorna). Hade stoppat mobilen + ett ciggpaket i morgonrocksfickan(ja, jag är som Hugh Heffner och använder i princip bara morgonrock hemma), böjer mig för att lyfta upp baljan och helt plötsligt ligger både mobilen och ciggen i baljan. Fuck it! Mobilen var först helt död, men igår så funkade den, förutom att det alogs av mitt i ett samtal och att displayen blinkar lite epilepsiaktigt hela tiden. Så för tillfället är jag en stolt(?) ägare till en Nokia 3310. Det funkar i alla fall, och är det inte nästan lite kult med en sån mobil? *inbillar sig*

Idag köpte jag ett par riktigt bleka jeans. Har velat ha sånna ett bra tag, och när man kan fynda för 99:- så slår man till. Great, great. Skiter i att sommaren snart är slut och att ljusa jeans kanske inte är lika accepterade på vintern. Jag har på mig vad fan jag vill!

Nej, nu måste jag dammsuga och skura golven i le crib. En kollega som ska vattna blommor och ta hand om Svenne när jag är bortrest kommer förmodligen hit senare. Kan ju vara kul om hon vågar gå på golvet också...
Sen ska jag på middag hos mamma. Vi ska grilla. Mums! Var länge sen sist faktiskt...


Kommentarer
Postat av: Jakobedel

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback