Klagosång

Usch vad jag är trött! Har sovit som ihjälslagen till typ elva. Inte bra. Hatar att sova för länge! :/ Hoppas att riktigt starkt kaffe sätter fart på hjärnan i alla fall...

Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag. Kanske gå på stan? Men hur kul är det egentligen en lördag? Barnvagnsrally och skrikande ungar. Nja, inte riktigt min grej. Fast kanske...vi får se. Måste hur som helst till Apoteket då mitt ansiktsvatten håller på att sina.
Ja, ja...

Sen måste jag söka jobb också. Men vet ni, jag är så förbannat less på det! Har sökt jobb mer eller mindre regelbundet i flera år nu, men helt utan resultat. Jag förstår inte vad jag gör för fel. Är det mina meriter som inte duger, är det min person eller kanske mitt sätt att skriva ansökningar? Jag vet inte. Något måste det ju bero på, för det är ju inte direkt så att jag söka jobb som är ouppnåeliga heller, utan "vanliga" jobb där mina meriter borde räcka. Nej, less, det blir jag! Det känns bara på hopplöst!

Vaknat på fel sida har jag kanske också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback