Lazee och brutna näsben

Först och främst, jag är så jävla klantig! Fråga mig inte hur, men idag på jobbet så råkade jag tappa en stor plastbunke med hård kant över näsan och ena ögat. Det kanske inte låter så farligt, men de här "bunkarna" är ganska tunga när de är travade och dessutom är kanterna hårda. Anyway...det gjorde jävligt ont och jag trodde först att jag hade brutit näsbenet. Så var inte fallet, men det har blivit en knöl som gör förbannat ont...och som förmodligen kommer att bli ett blåmärke. Hett...or not. Kommer att se ut som värsta slagskämpen i så fall. Haha...

Den första långa dagen avklarad, och imorrn kommer ytterligare en. En ännu längre... Ja, ja...det blir pengar i alla fall.

Läste på
Adam Tenstas blogg att Lazee släpper album den 27:e. Yes! Det har jag verkligen längtat efter. Pratade till och med med brorsan om det idag. Ibland tror jag nästan att jag är synsk. Haha... Hur som helst, Lazees album kommer lätt att få pryda min skivsamling. Killen är grym!




Köp den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback