New shoes

Blev som sagt var bara två par skor som inhandlades på resan. Ett par svarta sköna tygskor från Le Coq Sportif och ett par röda italienska sandaletter med låg kilklack.

Inga större mängder skor som sagt, men jag är ändå nöjd med köpen. Tygskorna är sånna vardagsskor som passar till allt och som jag kommer att gå i tills de är helt söndernötta, och sandaletterna är grymt sköna för att vara "finskor".

Jag ångrar dock lite att jag inte köpte med mig ett par Converse i vitt och orange som var på grym rea. Och ett par underbara pumps i lila sammet och svart lack. De var grymt snygga, men let's face it, pumps är inte riktigt min grej. De sitter för dåligt för en som är så klantig som mig...
Men, men...det kommer fler chanser att shoppa skor. Kanske för många chanser...



Tygskorna, med och utan blixt.




Och sandaletterna...
Men strunta i mina fula fötter med avskalat nagellack. Det blir pedikyr snart... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback