Pinsam? Jag? Va?

Ibland är jag bara för pinsam. Och idag är en sån gång.
Som vanligt har jag trippat runt i princip ingenting här hemma på morgonen. Hey, det är faktiskt mitt hem och jag går klädd som jag vill. Och orka klä på sig direkt man går upp liksom. Hur som helst, jag hade helt glömt bort att en målerifirma skulle olja in fönsterna(eller träet runt närmare bestämt) utvändigt idag. Så när jag sätter mig här vid datorn så känner jag hur det luktar olja. Skumt tycker jag, tills jag inser att fönstret är öppet och att målaren just har varit där utanför och målat.
Well...resten kan ni ju kanske räkna ut själva.
Men, men...värre saker jag har jag gjort.

Nu ska jag snabbläsa Adam Tenstas blogg(som jag helt hade missat och därför har massor att ta igen!) och sen är det tvättstugan som gäller. På momangen typ!

Kommentarer
Postat av: stina

målar gubben lä ju blitt glad.. va ha adam tensta fö blogg adress?

Postat av: mumari

Tjolahopp :o)

Kom och ge din åsikt angående bloggande och ålder! Bloggar DU om tio år tror du?

www.mumari.se/2008/august/utkast-helt-plotsligt.aspx

2008-08-21 @ 10:20:36
URL: http://mumari.se
Postat av: stina

thanx:)

2008-08-21 @ 10:41:44
URL: http://kittygitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback