Project runway



Ett av mina favoritprogram just nu är helt klart Project Runway, och ikväll är det dubbel-avsnitt! Yes! Me like...
Jag har alltid varit fascinerad av kreativa och skapande människor. De kan hålla på med allt från konst till litteratur, musik, inredning, teater, snickeri, desing och ja, även mode. Det gör att även min skaparlust triggas. Och jag önskar verkligen att jag hade tålamod att sy. För sy, det kan jag faktiskt, men jag är alldeles för rastlös för att sätta mig ner och göra det.

Vad tycker ni om den här säsongen förresten? Själv tycker jag att det är väldigt blandat. En del är helt klart lovande, medan vissa kanske inte ens borde vara med... Lite skönt ojämt sådär.
Och vem tror ni vinner? Vet ni får ni absolut inte säga! Jag är lite gammeldags och vill se det på tv. Hehe...




Säsongens designers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback