Rinkeby, Linköping och Riga

Har nyss målat tånaglarna i en mörkblå/lila färg som heter Star Trek. Köpte det i Rinkeby ifjol. I den billigaste kosmetikaffären ever...typ. Snyggt blev det i alla fall. Eller kanske mer coolt?

Är jättetrött ikväll med. Somnade i soffan direkt efter jobbet och är fortfarande grymt seg. Men jag måste diska. Innan disken börjar stinka, det är gränsfall nu. Borde göra det innan Las Vegas. Det enda bra på tv ikväll typ.

Googlade lite om Riga igår kväll. Vill ju gärna veta lite om stan innan jag åker. Så har någon varit i Riga och har tips på vad man bara inte får missa så hör av er! Jag har tyvärr inte så stor koll på stan...än. Har ni några Linköpingstips så vill jag gärna ha dem med. Var riktigt länge sen jag var där, så jag minns inte så mycket mer än att det var en rätt så trist stad. Hoppas jag får en bättre bild nu. :P




Tro det eller ej, men Rinkeby har grymt bra shopping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback