Tequila time!

Har varit och storhandlat nu efter jobbet. Eller storhandlat och storhandlat, kom hem med två kassar mat...vilket är att storhandla i mitt hushåll. Haha...

Blev glad för jag hittade stark kycklingkorv i frydisken. Typ kryddad med chili och goda grejer. Jag vill ju äta så lite griskött som möjligt så det är ju perfekt! Är i och för sig igen korvätare, men riktiga goda starka grejer kan funka. Tror att jag ska göra stoganoff av det. Är ju perfekt med halal-kycklingkorv om jag får för mig att bjuda J också...eller brorsan för den delen.

Men ikväll ska jag bara sprätta en påse ostkrokar och blanda en stooor grogg och bänka min framför finalen av Project Runway. Niiice... :)
Ska bli så skönt att slippa tänka på att behöva stiga upp tidigt imorrn.




Tequila sunrise...mmm....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback