Some balls...(eller när spandex är heeelt okej)

Ingen kan väl ha missat Usain Bolts framgångar i OS. Jo, nån kanske... Hur som helst, hans guld och världsrekord på både 100 och 200 m är helt fantastiska! För att inte tala om killens inställning och glädje. Allt ser liksom så enkelt och roligt ut, utan att det blir löjligt. Sånna idrottsmän gillar jag!

Nu när jag (också) har höjt den här killen till skyarna så vågar jag nämna det andra. Det som jag tänker på hela tiden när jag ser honom(och hans tighta små brallor...)
Ja, jag säger faktiskt inget mer...utan låter bilderna tala för sig själva.
Just use your imagination...
(eller det behövs ju inte ens...)








Hey, erkänn att ni ser samma sak? (Och att ni gillar det...)
Jag kan i alla fall erkänna att just de små tighta shortsen och de snygga kropparna på kortdistansarna är en av anledningarna till att jag ser på friidrott...

Men faktiskt, han är grymt duktig också. Det får vi inte glömma bort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback