Utsliten?

Om jag har sagt att jag varit trött och seg tidigare så är det ingenting mot vad jag är idag. Jag är så s-j-u-k-t t-r-ö-t-t att det inte finns. Har ont i varenda muskel och led i kroppen och skallen känns helt urblåst. Har jag sprungit maraton eller vandrat i öknen? Nja, snarare varit på jobbet. Brukar bli så då.
Inser också att jag måste tacka nej till en arbetsdag nästa vecka, för jag kommer fan inte att palla. No way in hell.

Imorrn efter jobbet ska jag fira min lediga torsdag med en liten(?) drink tror jag. Ikväll blir det äggmackor istället. Men ärligt, det är i princip lika gott. Goda drinkar som är blandade på rätt sätt slår mycket, men annars kan det lika gärna va. Är ju aldrig sugen på öl eller vin, men sugen på en margarita eller piña colada kan jag vara. Men det är egentligen bara för smaken, inte för alkoholhalten. Alltså är det ingen anser jag. Öh, vad hade det där med någonting överhuvudtaget att göra? Ingenting. Men jag är trött och svammlig. Och hungrig, så nu blir det de där äggmackorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback