Viktigt vetande?

Vi hade ganska fullt upp på jobbet idag. Eller snarare lagom fullt upp. Till typ 14.30, för då blev det skukt lugnt vilket självklart resulterade i att jag blev sjukt trött. Försökte pigga upp mig själv med nikotin men det funkade inte. :/

Förutom att jag var helt jävla trög i skallen av trötthet så var jag döv också. En man försökte fråga mig samma fråga säkert fyra gånger innan en kollega fick hjälpa mig. Hon förstod direkt vad han sa... Och mannen i fråga bröt inte ens på något annat spåk utan pratade svenska. Pinsamt. Haha... Sen skulle en tjej beställa quornbiff, men jag hann höra både grillbiff och biffstek innan det blev rätt. Kunde ha blivit väldigt fel mat för henne. Haha...
Kanske borde jag kolla min hörsel? Eller söka till SFI? Det tyckte i alla fall mina kollegor...

Glömde tvätta håret i morse fast än det var dags, så jag har levt i keps idag...vilket ju inte direkt gjorde håret renare. Men nu har jag tvättat det flottiga stripet vilket känns grymt skönt! Förstår inte människor som pallar flottigt hår...

Nu är det nog dags att kirra middag. Har kvar lite chili con corne i frysen, så det får bli det med nacos, ost och creme fraice. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback