White Men Can't Jump

Idag har jag kollat på basket. Men varför har jag aldrig gjort det tidigare? Det var ju riktigt kul! Det hände grejer hela tiden och det var ju faktiskt en riktigt fysisk sport, det trodde jag aldrig. Nej, basket ska jag absolut kolla på igen!

När det var EM i fotboll så höll jag stenhårt på Spanien, men i OS-finalen i basket så höll jag stenhårt på USA. Konstigt nog. Eller så konstigt var det kanske inte. White men can't jump...det står jag fast vid. Det är ungefär som att white men can't run. Kolla bara på vilka som totalt dominerar löpgrenarna. En svennebanan har ingenting att hämta där. Så är det bara.

(Inte för att spanjorer är svennar, men ni förstår kanske grejen ändå...öh)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback