Alla-tokars-dag

Jepp, det har det verkligen varit på jobbet idag. Knäppgökar och galningar har avlöst varandra hela dagen. Trodde att jag skulle få psyk-bryt ett tag, men jag klarade det. Jag blev inte förbannad och skrek i alla fall. Men jag träffade i alla fall Simon, och det var ju åtminstone nice. Han är ju inte så knäpp...


Sitter och funderar om jag ska käka nåt eller dammsuga. Det första låter ju mycket trevligare, men på lördag är det det årliga julpysslet hos mig. Dvs, det kommer hit folk som kan granska mina dammråttor. Imorrn ska jag en snabbis på stan innan jobbet, och efter jobbet är det Idol hos mamma som gäller. Dvs, jag hinner ingenting då. Och på lördag börjar jag jobba 8.30, vilket också innebär att städning är helt uteslutet. Och ja, efter jobbet äger själva pysslandet rum. Shit!
Kanske ska jag äta först och städa sen? Ja, jag tror det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback