Blessa mig mucho...strö lite socker på mig

Sitter på bussen nu. Passerade just Ånäset. Är helt kolsvart ute, vilket inte direkt gör mig piggare. Men, jag är iaf på lite bättre humör. Det där klumpen i bröstet har lättat lite, åtminstone för en stund. Men ikväll ska vi dricka glögg. Det är bra! Känns faktiskt riktigt skönt att få lämna stan för några dagar. Behöver en paus och lite distans till allt. Behöver även slippa jobbet lite. Trivs där, men ibland är det skönt med ett brejk också. Har även en sak som jag seriöst måste fundera på. Har funderat sedan sommaren, och som alla har sagt till mig...nu är det faktiskt dags att få tummen ur och chansa. Men jag skyller på att tillfällena har varit helt fel. Fast å andra sidan, när kommer de bli mer rätt då? Förmodligen aldrig, och nu orkar jag snart inte vänta längre! Men jag vill att det ska vara ett beslut som kommer att påverka mitt liv på riktigt. Ja, så är det faktiskt. Vill inte nöja mig med något halvdant den här gången. Nu ska jag sova en liten stund innan vi är framme i Umeå. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Varje dag pågår en "dagens kluring" hos mig! Kika in du med och ha chansen att vinna superhäftiga julklappar! Både till dig, din familj och dina vänner.



Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback