En present som lyser upp

Jag fick väldigt bra julklappar i år. Har lovat att berätta för er mer ingående vad som fanns i paketen. Men med internetstrul och tidsbrist har det inte blivit...än.

Kan i alla fall ger en en liten tjuvtitt. En av de bästa julklapparna var från min bror. Av honom får jag alltd bra saker. Förutom Otis Redding-plattan och en julkapp som än inte har kommit än(den är beställd och finns just nu i Umeå) så fick jag den här jättefina ljuslyktan från Indiska. Hade önskat mig den, men trodde faktiskt inte att jag skulle få den då den ändå kostar 299:- och brorsan är student med mer utgifter än inkomster, men i ett litet(nja, ganska stort) paket så låg den ändå!

Ljuslykta'


Den är ganska stor i verkligheten, och mer bronsigt guldfärgad. Den rymmer tre ljus och ger ett jättefint sken. Så fort jag får bort julpyntet här hemma så ska den få stå på en hedersplats, antingen i hallen eller badrummet. Älskar den verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback