Ett tecken på att man är gammal...

...är att man gillar de gröna marmeladkulorna från Fazer. I love them! Sitter och "knaprar" i soffan nu. Mums!

Har jobbat eftermiddag idag. Var sjuuukt mycket folk, men trots det flöt det på väldigt bra. Och tiden gick faktiskt väldigt fort. Fick även julklappar av företaget + min chef. Hela tre stycken. Men jag tänker faktiskt vänta tills julafton innan jag öppnar dem. Så det så! :P

Imorrn ska jag städa och fixa hemma. Förbereda "julmaten" och slå in den absolut sista julklappen. Var egentligen klar för ett rätt så bra tag sen, men jag kan ändå aldrig hålla mig från att köpa fler paket. Älskar verkligen att köpa presenter till folk. Speciellt om man hittar riktig bra grejer.

Nu ska jag strax se Weeds...och sen väntar förhoppningsvis en natt fylld med sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback