Isadora Eye Shadow Quartet

Jag gillar verkligen Isadoras ögonskuggor. Visst, de är inte riktigt som Dior och Cliniques, men de har fina nyanser, bra pigment och är lagom skimmriga(det finns såklart matta också). Klarar inte av matta ögonskuggor, utan gillar de med lite skimmer, och de har har alldeles lagom. Dessutom sitter de väldigt bra för att vara budget-skuggor tycker jag.

Idag köpte jag hem Eye Shadow Ouartet Cappucino. Fina skuggor i brunt och guld. Dock kunde de mörkaste ha varit ännu mörkare, men jag har en väldigt fin från Lumene som jag tror passar bra till. Jag är lat och då är det perfekt att ha matchande skuggor i en och samma förpackning. Då slipper jag matcha och hålla reda på flera olika. Perfekt!

Fina ögonskuggor är också ett bra sista-minuten-julklappstips. De från Isadora t.ex. finns i massor av olika nyanserm allt från neutrala och naturliga till färgglada och vågade. Dvs, något för de flesta. En Eye Shadow Ouartet kostar ca 125:- tror jag. Jag hade dessutom en värdecheck på 50:- på Sense, så då blev det verkligen ett klipp!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback