Julbak

God morgon! (Eller kanske god förmiddag!)

Snart kommer pappa hit. Han ska hjälpa mig att få upp det nya badrumsskåpet. Kommer att bli så nice! Ska nog städa och pyssla på lite extra i badrummet sen. Är alltid trevligare att göra det när man har nån ny inredning. I den öppna delen av skåpet ska jag nog ställa in nån söt skål att ha mina vardagssmycken i. Ja, vi får se vad det blir helt enkelt.

Sen ska jag nog julbaka lite. Göra mitt goda matbröd(som jag bara bakar till jul...för jag är för lat annars, haha), baka saffranskaka och göra chokladtryffel. Kanske även pimpa apelsiner med nejlikor, skriva julkort och självklart dricka massor av kardemummakaffe. Yes, jag går verkligen all in till jul. Den enda traditionen som vi något så när håller på i min familj. Eller, kanske inte. Min bror sa nämligen att vi "bara firar jul för att du vill det". Men nog tror jag egentligen att de andra också skulle bli lite besvikna om vi inte gjorde det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback