Juldagen

Så var julafton över, men inte julfirandet. I afton är det nämligen dags för det årliga firandet hos min moster, vilket innebär fler julklappar och förmodligen julmat. Men jag är faktiskt sugen på lamm och lax, så det blir nog bra. Hon har alltid gott lamm! Och hon brukar också alltid ha massa lyxigt godis, vilket jag inte tackar nej till. Hehe...

Igår var vi som sagt hos mig. Jag, brorsan, pappa och farmor. Visst, det var mysigt och sådär...men jag tror inte jag kommer att göra om det i första hand. Det var ju fan jobbigt att hålla i allt själv! Inte för att jag bjöd på någon julmat, men det ska ju ändå lagas mat, dukas, diskas...och sen allt jävla papper och kartongen. Behöver jag säga att mitt vardagsrum är helt översvämmat av skräp?

Fick mycket julklappar i år, och då är ändå inte allt öppnat än. Sånt som jag har önskat mig och andra fina saker, samt fett med cash! Vilket kommer att sitta som handen i handsken när jag ska till Sthlm. Nice.
Vad jag fick kan jag skriva om sen, när jag fått de från mormor och moster också. Typ ikväll...eller imorrn. Fast imorrn ska jag jobba. Men, ni ser ju.

Nu måste jag städa undan i vardagsrummet, samt diska IGEN! Ja, och kanske klä på mig också.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback