Lite julklappar och sådär

Sorry för dålig uppdatering. Internet har (återigen) krånglat. Eller snarare inte fungerat alls. Men nu har jag "lånat" någon annans anslutning, allt för att göra er nöjda. Haha...
 kul grej
Har migrän idag med. Hatar det! Dessutom får jag inte ta min nya medicin så här ofta, då den påverkar en rätt så mycket och dessutom är väldigt beroendeframkallande. Blä! Hoppas bara att det är bättre imorrn då det är dags att jobba igen. Efter en (piss)dags ledighet.

Igår julpysslades det hela kvällen. Gjorde "jättefina" kristyränglar med diverse kändisar och hockeyspelare. Lite av en tradition det där, att göra julgranspynt med mer eller mindre kända människor. En kul grej, helt klart! Drack även glögg och åt tryfflar. Mysigt.
Har också fått mina två första julklappar. En tranbärstvål med glitter från Body Shop och en lp med Otis Redding. Det sistnämnda var min brorsa som ville vara lite rolig. När Robin sjöng Dock of the bay i Idol så råkade jag säga att jag tyckte att låten var bra, men att jag skämdes lite över det. Vad gör min brorsa då? Jo, han fixar plattan med samma namn såklart. Haha... Men jag står för att jag gillar den, så det så! (Råkade även nämna en annan skämslåt...nämligen Rivers of Babylon...skulle inte förvåna mig om den plattam ligger under granen på julafton)

Och på tal om Idol. Det suger att Robin åkte ut! Fast jag skyller på juryn och deras sugiga låtval åt honom. Som brorsan sa, det måste ha varit en kupp! Dessutom har ju Alice gnällt i varenda tidning om att det vore orättvist om en tjej inte fick gå till final. Jävla f*tt-Alice! Må hon brinna!

Nu ska jag kolla på lite bloggar och käka ostkrokar. Jepp, man får svulla när man är "sjuk".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback