"Nån annans modem...

...det är nån annans modem"

Jepp, mitt internet funkar fortfarande inte som det ska så jag surfar på grannens. Därför tycker jag att det passar bra att citera Timbuks specialversion av N.A.P. Höll på att skratta ihjäl mig på konserten när han körde den. Klockrent!

Bristen på fungerande internet + att allt har varit(är) lite kaotiskt sista tiden är anledningen till att mitt bloggande har sugit som f-n. Men förhoppningsvis är jag snart back on track.

Har jobbarhelg i helgen, och det är väl ungefär vad som händer.

Nu börjar även grannens internet att strula, så jag säger tack och hej för den här gången.
See ya!




Ni får nöja er med orginalet så länge...
But it's also pretty damn good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback