Aldrig fucka upp

Nu blev jag lite glad!

Läste som sagt ut Snabba cash tidigare i veckan, och önskade mig en uppföljare. Vad ser jag då när jag kikar runt bland eventuella böcker att beställa? Jo, Lapidus kommer snart ut med en ny bok, Aldrig fucka upp. Tydligen ska det vara någon form av uppföljare. Samma Stockholm fast nya karaktärer. Typ.
I och för sig blir jag lite ledsen, för jag gillade Jorge. Jorge borde få vara med i den här boken också. Så det så! Men den är ju redan skriven så...

Inte nog med att det kommer en till bok, det kommer en film också! Fast jag är lite rädd att jag blir besviken. Det blir jag ofta när jag verkligen har gillat en bok som de sen gör en film av.
Som sagt, gillade verkligen karaktären Jorge. Men tänk om han är en ful tönt i filmen, då blir jag ju ledsen.

En sak störde jag mig faktiskt på i boken, nämligen att JWs syster hade köpt en jacka på HM i Robertsfors. När fanns det ett HM i Robertsfors? Jag kanske är ute och cyklar, men jag tror ganska bestämt att svaret är aldrig.

Omslagsbild: ISBN 9789146218029, Aldrig fucka upp


(Men sen när började jag bry mig om böcker? Jag blir lite rädd för mig själv...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback