Ändrade planer

Blev ingen sällskaplig kväll efter Melodifestivalen igår. Var kvar och snackade strunt med mami ett tag och gick sedan hem och låg halvdöd i soffan, käkade ostkrokar och såg på K1. Men det var alldeles lagom. Har varit grymt trött de sista dagarna så.
Blev riktigt glad över att det var sjukt mycket snygga sparkar igår. Älskar snygga sparkar. Mycket fart också. Det finns inget värre än de som typ bara står och kramas, eller ännu värre, ligger och kramas. Nej, fart, sparkar och snabba slag, that's the shit! Älskar knock-outs också. Hehe...mina brutala sidor kommer fram ibland.

Och på tal om festivalen. Kan bara säga så här, hur i hela helvetet kunde den där skrikande skåningen gå direkt vidare till Globen? Det övergår mitt förstånd vem som röstar på det. Eller som mamma brukar kalla sånt, smurfhits. Dvs musik som passar bättre in i Lilla Melodifestivalen. Men, men...jag är fortfarande nöjd över att Carola INTE gick direkt vidare så. Det kan jag nog leva på ett tag. Haha...
Och ärligt, Björn Gustafssons låt var kanske bäst. Och jag som verkligen inte gillade honom i Parlamentet. Men, men...så kan det gå.

Idag ska jag kanske klä på mig nån gång. Sen tänkte jag kanske inte göra så mycket mer. Haha...
Nej, vi får se helt enkelt...



Som sagt, så kan det gå. Men han är ju inte direkt någon Betnér....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback