Arabisk musik och finska munkar

Bad toy att han skulle ringa när han vaknade idag. Hann med både Solbacken, stan, fika på Waynes, möbelaffärer, Coop och en visit hos mamma. När klockan var fem ringde han...
Hur i hela helvetet kan man sova så länge?? Tolv timmar typ.
Själv är jag inte ens trött än, och jag sov som sagt inget alls nästan.


Hittade förresten två plattor på Åhlens rea. Moneybrothers Pengabrorsan (som jag i och för sig redan har på datorn men...) och en som hette typ Arabian night eller nåt sånt. Arabisk musik i alla fall.
De kostade 35 spänn styck, så det var ju helt överkomligt.

Moneybrother, Pengabrorsan 2006


Nu ska jag värma lite finska munkar och sen ska vi se nån film. Maffia maybe?
Ska även tvinga honom att se veckans resterande avsnitt av Andra avenyn. Han har inget val...hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback