Att bo i en trång etta är inget för mig

Just nu är i princip alla mina grejer i sovrummet. Det är trångt och hemskt och vardagrummet går inte att använda. Jag vet med andra ord hur det är att bo i en liten etta, och jag kan säga så här; Jag skulle aldrig stå ut!!
Då kanske jag också ska tillägga att jag faktiskt har ett stort badrum och kök också, vilket kanske inte är det vanligaste i en liten etta. Men, men...är man kräsen så är man.

Mamma fortsätter renoveringen imorrn när jag jobbar. Hon är verkligen guld värd! Tagit semester och allt. Ja, inte bara pga min renovering, utan mest för att hon hade så många dagar kvar.
Tänkte nästan försöka installera tvn i sovrummet, för det känns tomt utan. Men en 37 tummare typ 1,5 meter från sängen känns kanske lite too much. Men vad gör man?

Jag lovar att försöka skriva vettigare inlägg när jag börjat bli klar med renoveringen, men just nu tar den mest tid. Tyvärr...
Men nu ska jag som sagt försöka få igång tvn och dricka lite O'boy.


(Btw..."bokhyllskillen" var rätt söt ändå. Och stark! Bar typ upp alla kartonger själv, jag bar bara två jättelätta. Hehe...jag vet hur man "utnyttjar" killar och spelar på deras manlighet. Och det bästa av allt; förmodligen så har ett kolli inte kommit än, så han måste köra hit det sen. Great! ;) )




UPDATE:

YES! Det funkade att få igång tvn i sovrummet. Men den var kan liiite stor. Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback