Bakis en tisdag?

Nu har lillen åkt hem. (Han skulle döda mig om han visste vad jag kallade honom...) Lite trist när man på nåt konstigt sätt har vant sig med sällskap hemma. Men å andra sidan, jag skulle förmodligen aldrig kunna bo ihop med någon, är på tok för ego och har alldeles för skumma vanor.

Hade en trevlig kväll i alla fall. Slötittade på tv, drack lite drinkar och hade det mysigt. Dessvärre är jag rädd att det blev en (eller två) drinkar för mycket, för mitt huvud är inte riktigt vän med mig idag. Illa att vara bakis en tisdag... 
Sov dåligt också, vilket kan spela sin roll också. Men, det är hur som helst illa att vara bakis en tisdag.


Ska och kika på Beas nya lägenhet senare idag. Älskar att titta på olika lägenheter. Får alltid 1000 idéer i skallen. De som känner mig vet nog vad jag menar...


Är lite irriterad över att vi inte har beställt nån resa än. Vi har inte ens bestämt var vi ska än. Pappa som tar med oss den här gången. Han vill till London, jag vill till Istanbul. Fast jag kan tänka mig både Prag, Dubrovnik, Athen, Budapest eller nånstans i Nordafrika. Gillar mer östländer, as you can see. Vad ska jag göra i London liksom? Det är kallt, dyrt och maten verkar inte speciellt bra.
Men, men....huvudsaken är att vi bestämmer oss nån gång...

Kommentarer
Postat av: Jacknicole

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback