Bangin' on the system

Tänderna gick bara fint att fixa. Det spänner dock lite, men det går ju över.

På väg till tandläkaren ringde de från färgaffären, tapeterna hade kommit. Mycket snabb leverans måste jag säga, tog bara två dagar. Hämtade ut dem + konsertbiljetter, köpte en grön bordstablett till soffbordet och semlor. Fan så tungt att kånka nio rullar tapeter från bussen, men då var jag ju å andra sidan värd en semla också. Hehe...

Ska bara chilla i afton/kväll. Har tagit fram köttfärs ur frysen som ska bli till lasagne. Har cider på kylning och snart åker mjukiskläderna och skön musik på. Soft.
Och imorrn kommer toy. Yippie!

Jag längtar till Stockholm...




Tunnelbanans speciella metalliska smutsiga lukt. Långa rulltrappor. Stressade människor.
Men på nåt sätt blir jag lugn av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback