Come and hold my hand I wanna contact the living

Fan! Igen och igen och igen. Samma misstag. Samma skit.
Att jag aldrig lär mig?
Nej, tydligen inte.

Förlåt igen. Det var inte meningen. Det skulle inte bli så här.
Jag sårar dig. Du sårar mig. Vi sårar varandra.
Varje gång.

Imorrn då?
Då kommer det att vara samma sak igen.
"Ingenting" har hänt. Ingenting vi vill minnas i alla fall.

Fan ta dig! Fan ta mig! Och fan ta Robbie Willams musik som får mig att minnas saker! Förvränga och förfina minnen. Så jävla underbart var det aldrig! Bara i minnet. Ibland.

"Imorrn kommer vi vakna utan namn och utan minne,
och golvet kommer va blött av öl
och Rock'n roll
och utanför snurrar Sverige"

Nej, kanske inte, men jag kommer säkert att vakna och ha glömt den här känslan. Däför skriver jag ner den nu. För att kanske nån gång sluta göra samma misstag. Om och om igen.


"I just want to feel real love
Feel the home that I live in
'Cause I got too much life
Running through my veins
Going to waste"

Kommentarer
Postat av: Samuelmonica

I love guest books, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback