Dåligt med uppdateringar

Sorry för dålig uppdatering, men jag har inte fått det trådlösa bredbandet att funka än, och jag orkar inte sitta vid datorn lika mycket när den står i sovrummet. Haha...hur lat får man bli?


Sov jättedåligt i natt. Hade ångest över konstiga saker och drömde mardrömmar. Somnade kanske tre, vaknade till några gånger och steg till sist upp 6.30. Fett nice...inte.
Men idag slapp jag i alla fall bli flottig vid grillen. Var trevlig med kunderna istället. Mycket bättre!


Nu ska jag käka broccolisoppa och muffins framför tvn. Mums!
Här inne går det inte att sitta för grannen sjunger typ, och inte är det bra. Haha...


By the way...läste som sagt ut Snabba cash igår. Älskade verkligen slutet. Så grymt! En uppföljare vore på sin plats tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback