Det ska börjas i tid

Imorrn är det fettisdag, men då åker toy hem. Så nu sitter vi under ett täcke på var sin sida av soffan och mumsar i oss semlor och ser på amerikanska serier. Gott och mysigt! Fast jag tycker å andra sidan att man kan käka semlor jämt, för det är grymt gott. Massor av mandelmassa ska det va, det är det godaste.

Blir nog bara att se nån film och mysa ikväll. I och för sig gör vi det nästan varje kväll men. Haha...
Jo, det är ju Simon & Tomas ikväll också, och jag är en riktig sucker på inredningsprogram. Och imorrn är det Bygglov och på onsdag Roomservice. Ja, ni ser...jag är grymt gammal.



Förresten, en riktigt pinsam grej. Mailade i väg en jobbansökan, men glömde själva ansöka. Piiinsamt!
Men nu är den i alla fall skickad, men jag lär ju inte få jobbet när jag är så klantig. *suck*

Kommentarer
Postat av: Annamellita

Måste köpa semlor imorn :) riktigt gott. Själv så tycker jag inte om mandelmassan, så jag nöjer mig med grädde :D

Postat av: L8

Smaken är som baken. :P

2008-02-04 @ 20:06:54
URL: http://kamphund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback