En typisk söndag

Ont i skallen och trött. Käkade pizza till lunch/middag och spanade lite på killen med fina ögonfransar och underbart hår. Hehe... Nu tvättar jag mina äckeljobbkläder som stinker fritös och ska lämna igen bilen hos pappa när jag är klar i tvättstugan. Har även kommit på vad jag ska köpa till Bea. Ja, och sen ikväll lär det väl bli Andra avenyn och förhoppningsvis en ganska så tidig kväll(om jag kan somna). Börjar åtta imorrn... *suck*

Kul liv?
Det duger. Men lite mer cash på kontot skulle inte skada.

På onsdag kör vi förhoppningsvis igång med vardagsrummet på allvar. Igår smygstartade jag lite med att riva lite tapet. Skulle bara testa lite i ett hörn, men det blev en hel vägg. Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback