Glasögon och mat

Huvudvärk idag. Men det hindrar mig inte från att ta en shoppingtur med mamma. Hon ska hämta ut sina snygga Versace-bågar som jag valde ut. Skulle själv kunna tänka mig att ha dem om jag behövde glasögon. Men det dröjer (förhoppningsvis) kanske ett tag. Även om jag börjar fundera...

Ska handla lite inför helgens middagsbjudning. Sånt som går handla i förväg liksom. Hittade en jättebra orientalisk kokbok på rean igår. Den var både inspirerande och snygg. Sällan det händer när det kommer till kokböcker tycker jag. Men det blir i alla fall nån form av turkisk/grekisk/libanesisk-buffé. Det blir bra det!



Orientens mat & kultur
En bra kokbok med fina bilder på både mat och annat

Kommentarer
Postat av: Gardanja

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback