Happy fuckin' day!

Egentligen har jag aldrig förstått mig på sånna här töntiga dagar då man ska ge varandra presenter, bara för att man måste liksom. Igår var en sån. Och nej, jag är inte bitter bara för att jag är singel, jag är alltid bitter...haha. Nä, men när jag har haft pojkvän har alla hjärtans dag inte heller varit något speciellt. M fick en sexpack alkoholfri öl ett år liksom. Romantiskt? Oh, yes!

Hur som helst, varför kan man inte ge de man tycker om små presenter lite då och då istället. Mamma fick en bok av mig i tisdags, pappa bjöd på semlor när vi skulle renovera i onsdags och hittar jag nåt som jag tänker att en människa verkligen vill ha, då köper jag det. Bryr mig väl inte om det är en speciell dag eller inte. Julhysterin är samma sak. Då ska man köpa julklappar till förbannelse, bara för att måsta leva på nudlar hela januari. Vad är nöjet med det?

Nej, jag tror att valentin finns, bara för att skolbarn ska få känna sig utanför och för par som aldrig annars gör något tillsammans. Den 14:e ska liksom rädda deras förhållande eller nåt sånt.
Trist.
Själv fick jag ett paket tuggummi på jobbet. Det räckte. Haha...

Kommentarer
Postat av: Michaelselina

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback