Ibland blir jag rädd för mig själv...(eller mobbad for life)

Först funkar inte det trådlösa bredbandet(och det gör det fortfarande inte...) och sen fuckar blogg.se också.
Fuck it! Hatar verkligen tekniska prylar i allmänhet, och datorer i synnerhet...


Nu är allt till vardagrummet inhandlat. Känns riktigt bra! Och killarna på affären var riktigt trevliga också... ;)


Jobbade som sagt några timmar. Stank bacon och frityrolja efteråt. Mums!...inte.

Och på tal om att lukta illa... Såg "Fråga Olle" ikväll, där han Karl-Petter från "Bonde söker fru" var med (jag lovar, han är DEN ENDA som jag vet namnet på från det programmet). Mina vänner kommer att skratta ihjäl sig (eller strypa mig) nu, men han är ändå lite söt. Kanske beror det på att jag knappt förstår ett ord människan säger, att han är raka motsatsen till alla killar jag vanligtvis kollar på eller så beror det bara på att han har "bra hår". Mörkt och ser hyffsat tjockt ut. Jag är en sucker när det kommer till bra hår...
Förmodligen kommer jag att bli mobbad för resten av mitt liv nu, men jag var ändå tvungen att berätta den här hemska hemligheten... ;P


Nu ska jag läsa ut "Snabba cash" och försöka sova sen. Börjar redan 8.00 imorrn. Hur fan ska det gå? Förmodligen inte så bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback