It's a Tensta thing!

-30, inomhusfestival



Igår hämtade jag ut biljetterna, och idag fixade jag förhoppningsvis bilen som tar oss dit. Fredag 14 mars blir det festival i Luleå för min den.
Lite annorlunda med en inomhusfestival, speciellt en vinterfestival. Men jag tror det blir kul. Ser speciellt fram emot Adam Tensta (såklart!). Såg honom på tv ikväll, vilket gjorde mig ännu mer peppad! Skitsöt kille med en enorm talang.


Bara det inte blir nåt strul och inställda grejer. Hatar sånt! (Och har varit med om det alldeles för många gånger...)




 


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, jag vill också se Adam och Petter! Lite avis jag blir!

2008-02-28 @ 23:31:56
Postat av: Leanderjennie

Este é un proxecto capitaneado polo profesor Vicente Pena e auspiciado polo Consello da Cultura É moi interesante, .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback