Jag är rädd...

...jävligt rädd.

Fick mail från Adlibris idag. Tydligen kan man redan nu förbeställa böcker från bokrean som startar 26/2. Gick in på sidan med reaböcker och dregglade lite.
Det är illa och skrämmande då jag återigen börjar dreggla över böcker. Jag är ingen bokmänniska eller kulturell(eller kultiverad) på något sätt. Det tillhör mina mörka tonår och det är något som borde förträngas och ett intresse som jag aldrig trodde jag skulle återuppta. Ungefär som att pimpla folköl och tjuvröka varje dag. Eller vara full på gympan. Det funkar liksom inte längre. Då gjorde det kanske det, men inte nu.

Hjälp! Jag vill inte bli nån tönt (eller boknörd)!

Kommentarer
Postat av: Aaronamna

Great looking site. It has been helpful. Thanks


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback