Jag kanske borde starta ett eget inredningsprogram?

Det gick inte så bra för mig att bygga ihop tv-bänken. Och tro mig, jag är faktiskt rätt så bra på att bygga ihop möbler, konstigt nog. Skämtade med mamma igår och sa att om hon är som målar-Johnnie så är jag som snickar-Mattias. Vilket kanske är en liten överdrift, men ni förstår kanske på vilken nivå jag är då. Haha...

Hur som helst var plugg- och skruvhålen på ena gaveln på bänken helt jävla felplacerade. Den gick helt enkelt inte få dit. Kan inte borra nya hål heller, för då blir det grymt fult! Men jag ska ringa till möbelaffären så fort de öppnar idag. På nåt sätt måste det ändå kunna lösa sig. Men jag har ingen större lust att vänta typ sju veckor på en ny... Ja, ja...bäst att höra med dem helt enkelt.

Bonade halva golvet igår. Men jag måste flytta över möblerna till den sidan för att kunna göra den andra. Get it? Snyggt och blankt blir det i alla fall. Sen tänkte jag försöka mig på att få ihop bokhyllan idag också. Hoppas att det går bättre...

Tänkte hinna med en sväng på stan också. Se om jag hittar nåt kul att shoppa och hämta mina kläder som jag lämnade på jobbet i lördags. Saknar mina nya jeans!


Visst är mitt liv väääldigt intressant nyförtiden? Not... Innehåller mest slipdamm, felkonstruerade möbler och limrester. Glamouröst värre! Haha...

Kommentarer
Postat av: Theoruth

Wonderful site. Please continue this great public service.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback