Kebab och semlor

Beas lägenhet var jättesöt! Liten men söt. Skulle aldrig själv kunna bo i en liten lägenhet, men, men... Jag tycker nästan att min tvåa på 72 kvadrat är för liten, och då bor jag ju själv. Men jag behöver alla ytor för mina saker, så är det bara.

Vi käkade kebab och semlor, såg på Greys och snackade massa skit. En lagom tisdagsafton helt enkelt.
Däremot var det rätt läskigt, för jag kände mig verkligen hög på min migränmedicin. Käkade två tabletter när huvudvärken vägrade ge med sig och sen var jag stirrig, ofokuserad och tappade ord. Skumt och läskigt. Förstår varför de avråder att köra bil...

Nu ser jag Bygglov, käkar druvor och tänkte mäta ut hur långa golvlister jag måste köpa till vardagsrummet. Ska införskaffa sånt imorrn tänkte jag. Ska jobba några timmar också. Stänga köket. Blir nog bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback