Lika svart som natten

Lördag. Ledig hela helgen. Skönt.
(Ska jag fortsätta skriva lika kortfattat? )

Har bjudit hem pappa och brorsan på fika idag. För nu måste vi fan få tummen ur och börja planera den där fucking resan!
Men det är inte än, först vid 15-16 typ. Hinner slacka lite mer innan dess. Hehe...

Sen ikväll/natt ska jag som sagt leka lite svarttaxi, fast jag lär ju inte få många spänn för det. Men det är lite gangsta att vara ute och köra bil en lösdagsnatt, and I like it! Tuff som jag är, haha.
Tänkte få lite sällskap innan det också. Ska höra vad min kära libanes gör ikväll. Förhoppningsvis vill han vara med mig.

Nej, fan. Ska på kalas på måndag och måste hitta en present. But what? Ingen aning faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback