Lycka i mataffären

F*tta!! Vi missade säsongspremiären av Nip/Tuck. Det är verkligen en av mina favoritserier. Och även den går på SVT. Jag börjar bli gammal...

Toy duschar och kör lite annan manlig grooming. Typ fixar håret på kvällen. Why?
Men det ger mig lite tid att skriva en ansökan till ett jobb. Kan ju behövas...
Vill verkligen att det ska fixa sig snart, men just nu känns det väldigt hopplöst. *suck*

Jo förresten, blev väldigt glad när jag var och handlade idag. Tänkte köpa nåt gott pålägg och kikade runt bland skinka, salami och sånt. Där hittade jag pastrami gjord på nötkött! I vanliga fall görs det på kotlett(gris), men den här var alltså gjord av nöt. Inte nog med att jag slapp köpa gris, den var godare än vanlig pastrami också. Passade utmärkt som substitut till skinka i skinksås. Jag blev lite glad faktiskt. Måste tipsa J om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback