Manliga besökare hela dagen

Vaknade av att det ringde idag. Det var killen som körde ut min bokhylla tidigare. Han skulle komma förbi med dörrarna som saknades. SHIT! Jag låg fortfarande i sängen med äcklig andedräkt och sömn i ögonen. Han skulle komma förbi strax sa han. Var bara för mig att skynda migg upp, borsta tänderna, klä på mig, kamma håret och sminka mig. Hann precis. Haha...
Men den här gången hade hand glömt ta med handtagen till dörrarna, så han kommer tillbaka igen. Hehe... ;)
Inte mig emot!


Idag ska jag nog mest vara hemma. Måste boka tvättid och fixa lite i lägenheten. Ikväll har jag manligt besök på middag. Blir en fruktansvärt god stek med potatisgratäng och rödvinssås. Mumma! Eller jag hoppas att den blir riktigt god i alla fall...
Kanske bjuder jag på ett glas vin också för att få honom i rätt mood. I know that shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback