Mums!

I afton kom Bea förbi med bakelser, som vi mumsade i oss i soffan. Snackade skit och såg på Grey´s. De åt kinamat, så vi kom helt plötsligt på att vi var sugna på det. Väl på restaurangen så fick det bli fläskfilé med pommes och bearnaise istället. Haha... Men även det var gott att käka framför tvn. Det mesta är gott framför tvn.

En riktig svullar-dag med andra ord. Men gott var det! Fast jag åt lax till lunch. Dvs, jag har ätit lax fyra gånger på typ en månad. Fyra gånger!? Det är rekord tror jag. Jag är som sagt ingen fiskälskare.

Imorrn tänker jag rensa ur klädkammaren, på riktigt. Om inte jobbet ringer alltså... Vad är meningen med att ha massa skräp där egentligen? Bättre att skänka bort det då. Måste strukturera upp saker och ting där, det blir nästa projekt. Jag gillar att ha projket.
Ja, och byrån ska jag också fixa nån gång.
Och tavlor i vardagsrummet.
Och...
Nä, det räcker för nu.

Kommentarer
Postat av: Georgstine

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback