Nya ljusstakar och gardiner

Blev en massa mat inhandlat. Frukt, grönsaker, kaffe, kött och fetaost. Det man behöver med andra ord. Lite annat också såklart.

Hittade även ett fint tyg till köksgardiner som var på rea nu. Svinbilligt. Tror att det hade kostat typ 150:-/m, men nu kostade det bara 15:-/m. Klart jag slog till! Så sent som igår tänkte jag att jag ville byta i köket. Älskar mina "Surt sa räven", men omväxling förnöjer!
Köpte också två ljusstakar från Cult design som jag har kikat på flera gånger, men varit för snål för att köpa. Nu var de på halva priset. Yippie! :) Passade utmärkt till gardintyget också. Bara bra.

Nej, nu måste jag fixa kebab. Har inte ätit än idag. Kanske på tiden. Kebab är bra. Det kan jag äta jämt. Men inte sån där färdig som man köper fryst i påse. Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback