Onaniskandalen

Läste om "Onaniskandalen" i Elitserien. Tydligen hade Färjestads back André Lakos gjort dessa "obscena rörelser" efter att ha blivit utvisad 2+10.





Jag var inte där, utan har bara sett de här bilderna. Men seriöst, så farligt ser det ändå inte ut? Killen har klubban mellan benen bara...

Däremot minns jag en gång då vi spelade i Allsvenskan och motståndarlaget förlorade. Förmodligen såg jag jävligt skadeglad ut och hånade motståndrana på något sätt när de gick av isen. Hur som helst, om de här gesterna var obscena så vet jag inte vad de gesterna en av moståndrana gjorde mot mig då ska kallas. De var flera gånger värre.
Men samtidigt, jag klandrar inte den killen. Jag fick faktiskt skylla mig själv då jag förmodligen provocerade och hånade hans lag efter en tung förlust.

Kommentarer
Postat av: Monacocelebrity

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback