Party, dagen efter och shopping

Uppe med tuppen. Eller nåt...
Kom hem vid fem och har kanske sovit en kvart. Kunde verkligen inte sova. Och inte blev det bättre av att sängen är ockuperad av en tokfull kille som spyr, yrar, fryser och svettas om vartannat.
Orkade inte med det så jag klev upp och har pimplat i mig en stooor kopp kaffe.
Bakis? Jag? Nej, faktiskt inte alls. Blir man tillräckligt wasted blir man inte bakis. Det är bra. Och sover man tillräckligt lite blir man inte trött. Det är också bra.

Festen var faktiskt helt okej. Mycket folk. "Normalare" folk än vad jag hade väntat mig. En del drog ut på krogen, men vi stannade kvar och chillade med toys brorsa och hans kompisar. Riktigt trevligt. Ja, förutom att toy blev liiite väl full då. Själv är man ju så gammal att man lärt sig det där. Hehe... Fyllekäkade pizza-rester. Mums!

Eftersom att killen i sängen förmodligen inte kommer att vara människa än på ett tag, så tänkte jag låta honom ligga kvar där och istället fara ut och shoppa med brorsan istället. Blir tokig om jag måste vara kvar här och höra honom snarka och yra.


Men vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Godmorgon! Hoppas du får en riktigt bra söndag! :)

Postat av: L8

Detsamma!

2008-02-03 @ 10:08:37
URL: http://kamphund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback