Polisen, banken och mitt nya nyktra liv

Idag är det mycket som sak fixas. Och hey, jag är faktiskt uppe hyffsat i tid. + i kanten för mig. Hehe...

Måste till polisen och fixa pass, då mitt gamla har gått ut. Sen har jag ärenden på banken, Telia, biblioteket och mindre jobbiga som att titta på lampor, mosaik, pyssel och kläder.

Efter stan är det tvättstugan som gäller. Har samlat på mig alldeles för mycket smutstvätt. *suck*

Ikväll får vi se. Antingen kommer M hit, eller så far jag till honom. Typ äta godis, se Let´s Dance och snacka massa strunt. Sooft...
Som sagt, jag har blivit nykterist så party är inget alternativ så här i början av mitt nyktra liv...haha. Eller så har jag inte alls blivit nykterist...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback