Så här ligger det till just nu

Har gjort en pasta och laxgratäng som puttrar i ugnen. Tänkte först göra pasta med skinksås, men insåg dels att det är jättetråkigt och så vill jag som sagt inte bli skallig. Haha...
Andra gången jag käkar fisk i veckan. Ovanligt värre! Annars äter jag det väääldigt sällan. Typ inte ens varje månad. Lax är gott, men annars är jag ingen fiskätare. Verkligen inte.

Blir att se festivalen hos mamma sen. Vi ser den alltid tillsammans, och gör vi inte det känns det väldigt fel. Efter det kommer J hit. Vet inte vad vi ska hitta på riktigt, men alltid blir det väl nåt.
Ja, och sen ska jag som sagt ut och köra bil.

Soft, soft.

Kommentarer
Postat av: Mikaeljennifer

Informative website! Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback