Sleeping...or not

Alltså min sömn är verkligen fucked up nu för tiden. Somnade kanske 5.30 imorse och kunde inte sova längre än till 10.30. I och för sig så hämtade jag folket först vid 4.00, men jag kunde inte sova en blund innan och kunde som sagt var inte somna efter heller.
Sömnpiller någon?
Fast jag vet att det brukar ordna sig efter ett tag. När man liksom är tillräckligt uttröttad.

Måste åka på jobbet och hämta mina skitiga restaurangkläder snart, ska tvätta senare idag nämligen. Sen ska jag skjutsa en tjej till Bureå och efter det måste jag försöka hitta en present till Bea, but what? Har ingen jävla idé...

Äh, det här ger ingenting. Skriver kanske nåt värdare senare idag...haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback